Implicarea unui serviciu secret, penetrat, în campania de vaccinare
„Conform documentelor prezentate Comisiilor pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională (Cdep și Senat) STS (alegeri, vaccinare, comunicații oficiale sensibile) este predat, penetrat, super infiltrat la nivel de infrastructură, protocoale, proceduri și persona
l militar. Aștept un răspuns de la comisii și mai multă atenție la vorbele în vânt ale unor „inițiați”.” – afirmam aici … în luna Iunie 2021 după ce în luna Mai 2021 depusesem la Comisia de apărare capetele de acuzare și primele indicii despre cazul STS .
În baza Art. 55 din Constituția României și a Art. 2 din Legea nr. 51 din 29 iulie 1991 (privind securitatea națion
ală a României) invocând respectarea atribuțiunilor legale care vă obligă să dispuneți cercetarea/anchetarea în comisiile de spec
ialitate a aspectelor flagrante care privesc Securitatea Națională, noi cetățeni ai României cu drepturi suverane vă informăm următoarele:
1.
Prin intermediul „ACORDULUI DE FINANŢARE din 14 decembrie 2006 dintre Guvernul României, prin Ministerul Administraţiei şi Internelor, şi Guvernul Statelor Unite ale Americii, prin Agenţia pentru Comerţ şi Dezvoltare (USTDA)” , care poate fi găsit la adresa http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/84740 , sub pretextul unui împrumut în valoare de 268.170 dolari S.U.A. , Serviciul de Telecomunicații Speciale a fost inclus ca parte a acordului pentru a primi „Asistență Tehnică” din partea unei companii americane aprobată ulterior de către USTDA – care este o corporație recunoscută de către guvernul SUA ca agent de implementare de proiecte pentru finanțări externe.
2.
Așa cum reiese din acord, STS, care este numit „un organism public specializat” în acest acord, fără a se specifica că de fapt este o unitate militară cu regim de serviciu secret/de informații (UM 02999) a fost „evaluat” de către o firmă străină ( https://www.decisionanalysis.net/portfolio-item/romania ) care prin:
„Sarcina 1. – Evaluarea disponibilităţii infrastructurii reţelei. Capabilităţile reţelei existente, inclusiv a STS
Contractorul va evalua disponibilitatea reţelei din România de a insera tehnologie auxiliară şi servicii, care pot include, dar nu se limitează la: ” (vezi acordul …)
această firmă a avut și este posibil să mai aibă încă acces la infrastructura, rețeaua, tehnologia și protocoalele STS în mod nelimitat, conform acordului de mai sus.
3.
Nedorind să lansăm acuzații grave și nefondate, am verificat cu atenție textul acordului sperând să găsim o clauză care să închidă accesul la datele prelucrate prin „Asistența Tehnică” de către firma străină, dar în locul acestei clauze, necesare cel puțin, dacă tot se preda STS-ul fără „limite”, am descoperit că „raporturile” efectuate de către firma străină și de către USTDA pot fi folosite de către acestea după bunul plac și caracterul „secret” este la mila „posibilului” și nu al obligațiilor:
„Note:
(2.) Contractorul şi Solicitantul vor face tot posibilul (n.a. această formulare este penală) pentru a nu insera informaţii cu caracter secret sau confidenţial în versiunea publică a raportului final. (n.a. desigur versiunile interne sunt pline de secrete)
(3.) Solicitantul şi USTDA vor avea dreptul irevocabil, global, irevendicabil, nonexclusiv de a utiliza şi a distribui raportul final şi întreg produsul muncii desfăşurate în temeiul termenilor de referinţă. (n.a. țintele acestor agenții ați fost și dumneavoastră, conform: „Contractorul va acorda o atenţie deosebită infrastructurii de telecomunicaţii pentru date şi voce, cele mai importante fiind schimbul de date şi teleconferinţă.”)
Având în vedere succintele informări de mai sus, care sunt de importanță majoră pentru Securitatea Națională și cu implicații penale de nivel înalt (pe care inițiatorul acestui demers le va detalia și documenta la audierile legale) , coroborate cu implicarea STS în procesul electoral, în campania de vaccinare, în toate aspectele sensibile de comunicații guvernamentale și nu numai,
ținând cont că de-a lungul timpului STS a mai fost indicat ca posibil să fie un serviciu penetrat din exterior și folosit cu știința unor altor servicii interne și externe, dar și a președinților României, a unor membrii din guverne și a altor actori politici, precum și a unor procurori șefi,
datorită suspiciunilor repetate și aproape demonstrate ca reale în spațiul public, că unii decidenți din STS, CSAT și cu concursul altor factori interni și externi, au fraudat alegerile din România (prezidențiale, parlamentare, locale și referendumuri) în mod repetat,
vă solicităm să răspundeți afirmativ la acest demers public și să începeți de îndată audierile și anchetarea acestui serviciu secret, respectiv Serviciul de Telecomunicații Speciale UM 02999.
Ne angajăm să predăm acest material direct către Parlamentul României în maxim 5 zile lucrătoare de la data publicării pe site, pentru a obține un număr de înregistrare.
Având în vedere gravitatea faptelor, comisia de specialitate a Parlamentului României, are ca termen de răspuns preliminar 15 zile lucrătoare de la primirea oficială a documentelor, fiind obligată prin lege să convoace pentru mărturie și detalii inițiatorul și martorii numiți ulterior de către acesta. (material publicat pe genocid.ro în data de 12.05.2021 în deschiderea expunerii publice a anchetei)
Va urma… pe înțelesul tuturor
Fii primul care comentează